Alweer 2 weken bijna

Eerst zal ik vertellen van de eerste week nog!

Deze week is snel gegaan, wel heb ik nog heel veel last van heimwee! maar ik heb besloten om toch hier te blijven!

Zaterdag zijn we voor korte vakantie naar Hwangi en Victoria Falls geweest was was het Sjiek zeg! we hebben heel veel dieren gezien, bijna alles, en een Cheetah terwijl onze gids al 4 jaar geen gezien had :Den wij wel JEEEEEEEEEEEEEEEJ.. Ook hebben we een leeuw gezien, en een kleine achtervolging van de cheetah met de impala. Daarna zijn we door gegaan naar de Vic Falls, dit was ook erg mooi, wat zijn ze groot en we hebben geraft :D en dat was me toch ook sjiek, de golven zijn zo hoog, maar we zijn niet omgekiept met ons bootje haha. de terugreis van de vicfalls was wel erg lang 6 uur maar de tijd ging erg snel gelukkig :)

Ik schrijf niet veel want mijn laptop is dood en kan maar paar min zonder stroom -___-

Xxxjes

Reacties

Reacties

marion

Nou meid dit is al een heel avontuur en vind het dapper dat je ondanks je heimwee toch blijft.Je bent al op de helft en voor dat je weet is het voorbij en dan wil je weer terug.Geniet nog maar even en ik blijf je volgen op je logboek.groetjes en dikke kus je pseudotante marion

pap

hoi schat ik heb net je foto's gezien, dan kan je toch geen heimwee hebben met zoveel moois om je heen. Kan me wel voorstellen dat je iedereen mist, wat heel normaal is, maar denk wel zo, als je thuis bent zul je beslist heimwee naar daar hebben. maar dat is van hieruit gemakkelijk gezegd. Maak je tijd lekker vol want zoals je gezegd hebt krijg je zo een kans maar 1 keer, en zul je er je hele leven aan terug denken.
Hou je heel goed en denk goed na bij alles wat je doet. hou van je en dikke poene

Maud

Hallo Sanne,

Nou super zeg! ben jaloers!! Geniet lekker van die mooie tijd daar, je maakt het misschien maar 1x mee..mams en paps wachten wel op je..haha.. heel veel plezier nog! wil wel foto's komen kijken als je terug bent. vind het echt super dat je bent gegaan en bent gebleven!
groetjes maud

Maud

hallo Sanne
Wat gaaf wat je allemaal ziet en mee maakt! Ben jaloers..
Geen heimwee hebben, mams en paps wachten wel op je.. haha. Geniet van al dat moois en aventuurlijks wat je mee maakt en ziet, misschien maar 1x in je leven dat het kan.. Heel veel plezier nog..
Wil wel foto's zien als je terug bent.. vind het echt super dat je bent gegaan en bent gebleven!
Groetjes Maud

de penderkes

heey moppie, ben blij weer iets van je te horen, heb vandaag nog aan je gedacht dat je al bijna op de helft zit en hoe het nu met je is.
aan de foto's te zien is het prachtig daar en hoef je echt geen heimwee te hebben maar ik kan me je gevoel wel voorstellen. meid wat een belevenis zou zo met je willen ruilen, geniet ervan. hier alles goed wij allemaal nog een paar dgn vac en dan begint voor ons weer het normale leventje weer, maak veel foto's zodat wij ook kunnen genieten als je terugkomt, love you xx

Kevin

Hoi Sanne ziet er goed uit op de foto's! Voor je het weet ben je alweer thuis wordt het winter kijk je terug naar deze mooie ervaring. Geniet nog van deze ervaring en we zien je gauw weer. Groetjes Kevin & Chantal.

Kelly Jacobs

Hey Sanne,,

Super leuk om je verhalen hierop te lezen. Gelukkig begin je nu je draai te vinden. Het ziet er in ieder geval geweldig uit op de foto's. Geniet nog van je 2 laatste weekjes en alvast een hele goede terug reis gewenst.

Groetjes Kelly

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active