Eerste dagen

HoiHoi,

Gister zijn we aangekomen na een lange lange vlucht! De eerste vlucht viel heel erg mee, was maar een uurtje, en we kregen wat te eten, wat niet lekker was haha. In Johannusburg was het 1 groot doolhof pffff maar we hebben het overleefd haha. na een paar uur wachten konden we in het vliegtuig stappen op weg naar Bulawayo maar wat is dat een klein roestig hokje, daar stonden gewoon een paar schoolbankjes en dat was het! en daar zaten de meneeren onze visums te tekenen!

Ik ben hier nu 2 dagen, en het is hier erg leuk! ik heb het alleen erg moeilijk op het moment! Veel heimwee en zit de in de knoop met mijn engels!! Ik hoop dat het snel over gaat want dit is niet leuk!

Het park is wel erg mooi, en hebben veel dieren, morgen begint onze eerste werkdag! Eens kijken wat me te wachten staat! Ik hoop dat met deze struktuur mijn zin ook wat beter wordt :)

Volgende week naar de watervallen :) daar heb ik wel zin in!

xxxxjes Sanne.

Reacties

Reacties

jolanda

nou lieverd die heimwee is niet vreemd hoor in het begin. en je Engels dat komt ook wel na een paar dagen. durf te praten hey zet hem op he en vertrouw erop dat je snel gaat wennen. We houden van je en zijn trots op je xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Carlie

Hoi Sanne,
Wat een reis om er te komen. Probeer er van te genieten. Ik weet zeker dat dit een onvergetelijke reis vor je zal worden. Ik kijk uit naar je volgende verhaal. Keep smiling!

Sanne N

Hoi Sanne,

in het begin moest ik ook janken, terwijl ik superveel nieuwe sjieke dingen zag ! Maar ik had geen internet, geen contact, enz met NL.
Gelukkig was dit na een paar dagen over. En Engels gaat steeds beter naarmate je het vaker gebruikt. Je kan niet anders ;)

xx

cindy

Hi Sanne, geweldig dat je dit doet. Word een ervaring om nooit meer te vergeten. Heimwee gaat wel over als je al het moois gaat ontdekken. Geniet ervan

Birgitte de Vries

Super stoer hoor, helemaal naar Zimbabwe! Ik weet zeker dat je het heel erg fijn zal gaan krijgen. Het is altijd wennen in het begin. Doe je de groetjes aan Nicky en Kevin van me? Zeg maar dat ik vaak aan Chipangali denk. Zijn er veel nederlanders op het moment? Dan heb je daar een beetje steun aan! Nou heel veel sterkte meid!

kijara

Heey meid!
Wat een geweldig avontuur ga jij beleven!!
Echt vet met al die dieren daar :)
Ik wil je heel veel plezier wensen geniet ervan zoiets beleef je maar een keer!

XXX Kijara

Veronique Willems

Lieve Schat ?!

Vind het toch zo knap van je, dat je dit nu allemaal aan het doen bent ;-)!
Kan me heel goed voorstellen hoe moeilijk het op dit moment voor je is, maar ik geloof in je/heb alle vertrouwen in je (weet zeker dat je beter in je vel gaat zitten, als je een beetje gewend bent daar) :-)!
Kijk al ontzettend uit, naar je volgende verhaal :-D!

Wij denken hier iedere dag aan je en houden veel van je ?!

Groetjes en een dikke Knuffel en Kus voor jou :-*!

marion

hallo.sanne.je moet ook nog een beetje wennen aan de mensen en omgeving.En wat je engels betreft dat leer je vanzelf als je het gewoon doet en probeert.Jij lult ons onder de tafel met je engels als je terug komt.Geniet van je avontuur en we zijn super trots op je dat je dit doet.Geniet van je avontuur.groetjes .

Lieke & Kevin - Travel Active

Hoi Sanne,

Komt vast allemaal goed met je! Ik weet zeker dat je goed opgevangen wordt en een onvergetelijke tijd tegemoet gaat.
Sterkte ermee en veel succes met alles. Vergeet niet te genieten van al het moois om je heen :)

Groetjes Lieke & Kevin
Travel Active

Donny

hey sjat.

eerste dag is altijd wat lastiger. komt ook omdat je moet wennen. zal na vandaag over zijn denk ik. en zeker omdat je nu je eerste werkdag hebt en de tijd om vliegt.

en je engels gaat je ook lukken. wacht maar af als de week om is spreek je vloeiend engels.. heb er alle vertrouwen xD

ben wel heel erg trots op je dat je het aan durft om te doen. ik doe het je niet na hahah

xxxxxxxxx hou heel veel van jou

gerda hamstra

het zal wel een heel spannend boek worden denk ik Heb heel veel plezier en vergeet niks op te schrijven ik zal het elke dag lezen ben met mijn gedachten bij je en hou heel van je kusjes tante gerda

gerda hamstra

vergeet geen krokedil te eten als je de kans krijt xxxxxx

gerda hamstra

spannend allemaal xxxxx

de penderkes

heey leeve sjat, al ut begin is moeilijk, dit is diene dreum dee noe oetkump, komt goed schatje haha, geneet, geneet en geneet, love you xxxxxxxxxxx

jamie penders

hey sanne,
veel plezier en geniet er van geef alle dieren maar een kus en een knuffel namens mij en tot snel xxx jamie

de penderkes

heey moppie, namens ons 5-en, geniet van je excursiedgn en we willen foto's daarvan zien haha. gr danny, jenny, shauni, jamie en raoul xxxxx, love you.

Tonny Heupink

Hoi Sanne,

Ik hoop dat je het naar je zin hebt. Als je nog wat weet van mijn zoon Dennis wil je dit dan naar mij mailen, per sms sturen (mobiel nummer 06-50427079) op de weblog zetten. Dennis is nu ook daar aanwezig en je hebt hem vast wel gesproken. Ik ben ook wel benieuwd hoe het met hem gaat. Nadat hij is gearriveerd en hij ons heeft gemaild (een week geleden) hebben wij niets meer van hem vernomen. Ik vermoed dat het internet daar niet goed werkt. Hij heeft geen mobiel bereik daar dus we kunnen hem ook niet per telefoon bereiken. Mijn mail is a.heupink@upcmail.nl
Wellicht dat degene dit berichtjes schrijven op je weblog ook wat meer weten daarover. Dan ook graag mij berichten.

Groeten van Tonny Heupink

Tonny Heupink

Naar aanleiding van mijn voorgaande berichtje. Ik heb inmiddels contact gehad met je moeder. Ook heb ik een berichtje gehad van Dennis (zie hieronder). Ik plaats het maar even op de website van jou ten behoeve van de mensen die geinteresseerd zijn in jou en smachtend wachten op nieuws. Ik neem aan dat je dezelfde ervaringen hebt als Dennis want jullie zijn samen naar de Victoria falls gegaan had ik begrepen van je moeder.


Hoi,

so9rry dat ik nu pas mail, maar we hebben hier een paar dagen geen internet gehad (Afrika), en ik heb hier ook geen bereik (telefoon). Daarnaast zijn we afgelopen zaterdag vertrokken naar Hwange voor een safari en daarna naar Vic Falls. Nu ben ik weer terug op Chipangali, en er is gelukkig weer internet. Dus, als je niks hoort van mij, betekent dat dat er geen internet heb.

Verder heb ik hier een geweldige tijd gehad en baal ik eigenlijk dat ik zondag al weer terug ga. Ik denk dat drie weken beter was geweest. Weet je toch nooit van te voren.
Mijn koffer heb ik trouwens ook, gelukkig voordat we op safari gingen.

Verder nog wat over hier, de safari was super, we hebben echt ontzettend veel dieren gezien, o.a. een leeuw en een cheeta. Dat is echt bijzonder want die had de gids al vier jaar niet gezien.
Il heb heel veel gefilmd dus jullie zullen alles wel zien. Verder waren de Falls ook fantastisch. Echt mooi en indrukwekkend. we zijn daar twee dagen geweest en we hebben geraft op de Zambezi en de gorge swing gedaan, een vrije val van ong. tachtig meter van een klif. Ook daar veel foto's van.
De plannen verder zijn dat we morgen gaan werken, vrijdag naar Matopos park gaan en zaterdag de vrije, laatste dag hebben om bij Dash en Oranja in te gaan, de twee jonge leeuwen die met de hand zijn grootgebracht. Dat ga ik zeker ook filmen.
En zondag ga ik dan al weer.

Dus misschien hoor je nog wat voordat ik thuiskom, misschien niet, maak je in ieder geval niet ongerust.

Dennis

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active