Nog maar 2 dagen!

HoiHoi

Alles is klaar..

Koffer is ingepakt! en het aller belangrijkste... Alles ging in het koffer :-D

De tijd is zo snel gegaan, over 2 dagen vertrek ik al naar Zimbabwe!! Zaterdag om 18.25 vertrek ik vanuit Schiphol, om via Frankfurt en Johanesburg naar Bulawayo te vliegen!

De laatste dagen zijn erg snel omgegaan.. al van een paar mensen afscheid genomen!

Morgen nog met Simone wat drinken & daarna lekker wokken met pap, mam en donny <3.. Na het wokken ga ik meteen door naar mijn tante, om daar de laatste dag / avond nog door te brengen :-D

Ik denk niet dat er nog verhaal gaat komen dus de volgende zal wel vanuit Zimbabwe zijn.!

Xxxjes Sanne

Reacties

Reacties

Sanne N

Hey Sanne,

veel plezier.
Zet m op !

xx

Carlie

Hoi Sanne,

Veel plezier, ik kijk uit naar je belevenissen.

jo en tiny

wij wensen je een heel fijn verblijf, en we zullen je zeker volgen via je site.

groetjes Jo en Tiny

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active