Weer thuis

Zondag om 12.50 vertrok ons vliegtuig in Bulawayo, richting Johannesburg. na 4 uur op het vliegveld te hebben gewacht hadden we een kleine vertraging! Gelukkig viel het allemaal mee en vertrokken we eigenlijk nog best snel. Wel duurde de vlucht weerl lekker lang en heb ik weer niet kunnen slapen in het vliegtuig. Rond 6-7 uur kwamen we aan in frankfurt en kwart voor 8 vertrok ons vliegtuig richtign Amsterdam... Waar pap, mam, gerda en donny mij op stonden te wachten met een heel mooi spandoek!!Toen ik thuis aankwam hadden ze ballonnen aan het hek gehangen en hing er hing een welkom thuis bord aan de deur!! heel leuk allemaal.

Maar ik zal nog even de laatste week vertellen. Maandag was niet zo heel bijzonder, gewoon onze vrije dag. (meestal vond ik die saai want er was dan niks te doen ) Dinsdag hebben we niet zo heel veel gedaan, en smiddag's zijn we naar het gamepark achter de Chipangali geweest omdaar de waterbak voor de dieren in het gamepark schoon te maken en opnieuw te vullen. Op woesdag hebben we in de morgen gewerkt en in de middag zijn we gaan shoppen ofjah naar de stad Bulawayo geweest. Daar hadden we ongeveer 1.5 de tijd. En in de avond zijn we naar de Club geweest, dat was gezellig! Op donderdag ging het ineens niet goed met de babyduiker! daarom had kevin deze aan het infuus gelecht en moesten we afwachten. In het begin ging het steeds slechter en werdt hij steeds zwakker, maar naderhand ging het steeds beter met hem gelukkig. Op vrijdag zijn we met de vrijwilligers gaan uiteten :) dat was erg lekker. Ik had spareribs met friet en als nagerecht ijs met chocolade saus ... jamjam. Zaterdag was onze laatste dag, dus onze vrije dag. In de morgen heb ik nog ff gewerkt tot 11 (want die dag was het erg warm en was ik blij dat ik die dag niet hoefde te werken haha.) de rest van de dag beetje rustig aan gedaan, afscheid van de dieren genomen en nog wat gefilmd. in de avond gingen we Paranormal Activity kijen :D. Zondag gingen we naar huis.

Nu ben ik thuis en is het toch wel wennen. Ondanks dat ik blij ben dat ik weer thuis ben! Toch ben blij dat ik deze reis gemaakt heb, en heb veel mooie dingen gezien en meegemaakt :)

xxx Sanneeeeeee.

Reacties

Reacties

jolanda (mams)

Wat waren we trots en blij toen we je weer zagen. Je bent nu 2 dagen thuis en we genieten van je mooie verhalen , foto's en film. En van jou natuurlijk. We zijn blij dat je zoveel opgestoken hebt en dat alles goed gegaan is. En nu weer wennen aan je leventje hier, nog een paar daagjes vrij en dan weer aan de slag.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx liefs mam

marion.

Ik denk dat er genoeg mensen aan je lippen hangen voor je verhalen.Ik ben ook wel benieuwd naar al die beelden.
Meid we zijn trotsop je dat je dit hebt gedaan en ook weer blij dat je terug bent en ik ben nog altijd stikjaloers op je.Maar het is je van harte gegund.
marion.

ALex Willems

Beste Sanne,

Allereerst mijn compliment, dat je dit avontuur weer volbracht hebt en nu weer veilig op je oude nestje thuis bent.

De foto van de slapende "grote kat"is geweldig. Verder lees ik, dat je avonturen met uitgaan prima hebt afgewisseld. We zijn natuurlijk benieuwd naar foto's en film.

groetjes ALex.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active