2 weken hier!

Vandaag ben ik precies 2 weken hier, en heb ik er ook nog 2 te gaan! (en zit ik al in mijn vliegtuig voor mijn lange terugreis!)

Ik begin nu eindelijk mijn draai te vinden jeeeej, dus nu zal de tijd wel erg snel omgaan! Vandaag afscheid genomen van 2 vrijwilligers, maar daar zijn er ook weer 2 voor terug gekomen :) erg gezellig!

Deze week hebben we niet zo heel veel gedaan, woensdag zijn we terug gekomen van onze mini vakantie naar de Vic Falls en hwangi (safari)

Donderdag hebben we niet veel gedaan, in de morgen gewerkt en in de middag naar Bulawayo zelf geweest! maar dat viel tegen

Vrijdag zijn we met Nicky naar Motopos national park geweest, dat is een park met heel veel rotsen! ook kun je daar wilde dieren spotten zoals neushoorns en krokodillen.

Zaterdag en vandaag hebben we gewoon lekker gewerkt! morgen is onze rust dag.

xxxjes Sanne.

Reacties

Reacties

Carlie

Hoi Sanne, fijn om te lezen dat het beter met je gaat. Je zult zien dat de 2 laatste weken omvliegen. Geniet ervan en veel plezier.

jolanda

hey lieverd

Ben blij dat je zo een mooie ervaring op doet Je doet het geweldig en ondanks je mindere dagen van heimwee sla je je er perfect door heen, Maar wat wil je ook met zoveel moois om je heen. Prachtige foto's Ik kan je maar 1 ding toewensen geniet geniet geniet Dikke poene Mam Wij zijn super trots op je houden van je en missen je,xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Agnes

Hallo Sanne,,,ziet er allemaal super uit.Wat een ervaring zeg,dit ga je nooit meer vergeten.Respect voor alle dingen die je daar doet,moest wel bijna kotsen toen ik de inhoud zag van dat beest zeg wat was dat goor zeg,ga je ook nog naar het echte binnenland?Waar ze nog in een hut wonen? Moet je ook de groeten doen van Oma uit Geleen,en zefke natuurlijk.Ik wens jou nog een heeeeeeeeeeeeeeeeeel moooooooooooooooooi verblijf.En geniet er van.Doei tot snel,xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Veronique Willems

Hallo Liefste en Mooiste Mup!

Ben toch zo jaloers, als ik al die prachtige foto's op jouw Facebook zie staan (en ben toch zo benieuwd, naar jouw avonturen/belevenissen/verhalen)!
Kan eerlijk gezegd niet wachten tot je hier terug in Nederland bent, want ik mis je echt enorm!
Vind het wel S-U-P-E-R en W-A-A-N-Z-I-N-N-I-G KNAP van je dat je daar in Afrika gebleven bent, ondanks je heimwee Schat!
Je mag zeker weten, O-N-T-Z-E-T-T-E-N-D TROTS op JEZELF zijn Vriendinnetje!

Onthoud, dat ik heel veel aan je denk en dat ik van je hou!

Dikke Knuffel en Kus voor jou!

Tonny Heupink

Beste Sanne en lezers van deze website,

Als jullie alvast foto´s willen zien van van Sanne en meer van de vrijwillers daar kunnen jullie kijken op facebook bij Dennis Heupink (mijn zoon) of bij Samantha Lam. Zij waren samen met Sanne in Chipangali. Ze zijn beide inmiddels thuis en zijn hebben diverse prachtige en spectaculaire foto's van hun belevenissen in Zimbabwe op facebook gezet.

Groeten van Tonny

de penderkes

hey sannuh, hie weer ein berigje oet moorveld, hie alles good, noo veurige week ein hittegolf te hebbe gehad is ut noe bienao winter dus bis mer blie des se daor zits kouwkleum haha. zeg wat ein geweldige foto's allemaol en merja wat geit dee tied tog snel um, nog 1 week en dan bis se weer teruk, geneet nog van dien letste week, die is zoe um, gr en vlg week kinne wee os weer knuffele det duis se tog al zoe geer haha xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active